Thursday, June 9, 2011

Pertemuan Dan Perpisahan..T_T

Tarikh: 10 Jun 2011
Cuaca : Hujan Lebat.. (dah lama x hujan)
Mode: Agak sedih but at the same time terharu
Aktiviti : rehat kejap smbil layan radio
Tempat : office
Masa: 10 pg

Ya, arini merupakan ari yg agak suram..
Smlm x rasa mcm ni pon.. I hope I did the right thing..
Kebetulan, byk lak lagu sedih2 kat Hot Fm pg ni.. menambahkan lg kesuraman aku..huuhuu

Wlpn agak berat, aku harus, bahkan mesti wat jugak..
Actually, I’d resign.. Today is my last day job..i didn’t tell others yet.. Hanya segroup ja tahu.. mybe jpg lepas smyg Jumaat aku bgtau suma.. Bos2 x menghalang.. mybe sbb reason2 yg aku bg, diorg accept.. yess.. this is for my future n my life.. FYI, bos aku (factory Manager) sbnrnya br ja msk.. aku pn br btol2 kenal dia smlm.. tp xpela..wish U good luck Bos..1 major reason is about the working day.. skng keja 6 ari smggu.. But my future company only 5 day/ week..mgkin sbb tu kot diorg mcm x boleh wat apa2..
So rasa mcm ok la.. tenang la skit..

Rasa sedih lak nk tggalkan kawan2… Bila dh mula berbaik2 dgn suma org..then dapat tahu ati budi masing2..Tp terpaksa lak tgglkan suma rakan..Setiap yg bertemu pasti akan berpisah.huhu,.. nnt aku wat entry pasal korg..

But pg ni.. Assistant Manager dept lain pggil aku..dia br tau pg td.. then dia ckp la..mcm2 lg la.. mcm menghalang utk aku tgglkan keja aku..Aku tyme dgr yg dia ckp dia ska performance aku, aku rasa terharu sgt.. Kalo bos sndiri ckp, mcm biasa la.. Then dia ckp dia sggup Fight utk aku.. dia nk naikkan gaji aku lg.. Pastu aku ckp xpela.. sbnrnya, aku suka gk dgn dia.. dia kdg2 bg aku tlg utk dept dia.. kdg2 dia srh aku design smthing gna autoCAD.. then wat Bills of Material (BOM)..yess..byk bnda br yg aku blajar dgn beliau.tp Aku dh buat kptsan.. I’m still young.. so xkan nk keja, keja n trus keja.. aku pon ada life aku sndiri..

Ok la.. stakat ni jela yg dapat aku ckp..Nk smbung keja.. byk keja perlu disiapkan before aku tggalkan Kilang ni..huhu (konon nk bg good impression la)

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...