Tuesday, June 7, 2011

Khas Utk mu My Best Fren..

ok.. entry kali ni khas buat sahabat baik aku, Ahmad Syarifuddin.. People juz call him amat or ahmad..

Actually ada byk lg kwn2 baik aku.. tp kali ni utk amat saja..ktorg stat kenal tyme sem 1 lg di sebuah universiti yg terkemuka skali kat Shah Alam.. but now we already grad 1 years ago.. tyme kat U dulu, ktorg agak jarang berpisah la.. anywhere we go, mesti dlm group tu ada gk amat ngan aku..kalo x g by group..aku mesti ajak amat p mana2..

Then, after grad.. we start working.. then what a coincident!! we working at the same place,, same office, but different Department.. hmm.. memang ajaib..kikiki..

Ok this song is for You Ahmad..;p
(terdengar dlm radio last month.. but dipopularkan semula arini by my collegues,, cian amat terkena arini..kwang3)

Ni lagu dia..

Ahmad - Arrora Salwa

Pertama kali si aku malu-malu,
Saat ku dekat ku ragu2
Mungkinkah dia suka padaku
Ah Ah Ahmad…

Ternyata tanpa ku duga-duga,
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya,
Ah Ah Ahmad…

Dialah idola,
Dialah superstar,
Mampu menggetarkan ranah jiwa

Dia yg ku nanti,
Selalu terpuji,
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..

Ahmad…
Kau selalu dihatiku
Ahmad…
Luluhkan keangkuhanku,
Ahmad…
Ingin aku cepat-cepat,
Bercinta dengan lelaki paling hebat..

Ahmad…
Peribadinya sederhana,
Ahmad…
Tiada banyak bicara,
Ahmad…
Ku tak mahu lama-lama,
Mendekat kepadaku dengan segera..

Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad


ni dia amat


Amat, jgn marah k...hah3.... cmna dia tukar drpd ahmad ke LEH.. lg sedap kan

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...