Saturday, August 20, 2011

My Theme Song for this Month,,^_*

Unic - Hanya Tuhan Yang Tahu

Ku pendamkan perasaan ini
Ku rahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati

Ku pohonkan petunjuk Ilahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati

Oh Tuhanku
Berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi
Resahnya hati ini mendambakan kasih
Insan yang ku sayang

C/o:
Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau gadis pilihanku

Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
insan yang berkasih..



Tuesday, August 9, 2011

Jadual weekdays sepanjang bulan puasa..hihi

Bulan ramadan~~

Sesungguhnya.. Jadual harian aku berubah ketika Ramadhan..;p

Pagi:
ok..ni wktu yg agak kritikal..hihi..stiap pg, aku bgn kul 4.45 utk sahur..on ja mata, automatiknya lptop pon on la..;p
pas2 sahur apa2 yg ptt.. then on9 smntara tggu azan, pas smyg tdo kejap..hihi..
tyme tdo kejap ni la yg pelik tu..stiap kali aku tdo wktu ni, stiap kali tu la aku bemimpi smthing.. then aku igt satu persatu mimpi aku tu.. mcm2 boley mimpi..mimpi pasal org2 sekeliling ja..kwn2, n rakan sekerja serta bos2..tp pg td, aku mimpi aku lewat g keja.. bgn2, masih awal rupanya.. hiihii.. then mimpi g klinik pg td,pastu terserempak dgn manager aku kt klinik (sorila, mmpi aku slalu berterabur skit)
after that 7.30 bgn, on lptop n mandi.. on fb jap, dgr2 lagu..pas2 dlm kul 8.05 pegi keja..hihiihiiii

Pastu, kul 10 am, ada rehat 15 minit.. (tapi biasanya aku genapkan smpai stengah jam je) tyme ni aku g tdo kat surau..
yg bestnya kat surau aku ni, GELAP SEGELAP GELAPNYA!! 1st tyme msk smpai x nmpk apa2 da..kena suruh pakai nset..tp skng ni x perlu da.. dh terbiasa.. mcm mata KELAWAR da..hihi..
10.30, msk keja mcm biasa la....^_^

TGH ARI & PTG..

12.30- ha..ok spttnya aku ckp 12.25.. tyme ni tyme rehat aku.. tyme ni gk aku g tdo.. sbnrnya bgs kalo tdo sblm zohor..kalo tyme ni kena cepat sbb slalunya surau aku fullhouse... assistant manager aku slalu busted kan ktorg..dia akn bukak lmpu surau, maka bergelimpangan la manusia2 dlm tu kantoi..tp xpe, dia sporting jew.. dia dtg tepat kul 12.30, tp suma dh penuh..haha..cian dia x dapat join..

3.00- ok..tyme ni pon rehat gk.. 15 minit, tp aku slalu genapkan jd stengah jam..heehee
tyme ni pon pegi surau gk.. tp lampu dibuka., ktorg smyg zohor, sembang2 benda ilmiah, merapu n adakan perbincangan skit..;p

5.30- OK.. tyme ni la bnda yg d tggu2..BALIK!! slalunya bunyi loceng, suma wat2 x tau, truskan keja, aku ja slalu jd top 7 balik awal..tp bln posa, suma berpusu2 nak balik, x mcm kilang jepon..

Mlm nya malas lak nk taip..heheee... ni jela jadual aku.. haha.. xda keja nk crita kan..
x sabar nk raya ni!!