Thursday, July 29, 2010

jalan2...penang n kedah

mggu lepas, 23 hb, mmber ak amat dt kedah..dtg dr sabah bah... tujuan dtg cni nk jumpa kwn2 sama...aku,pja n husna...hihi

dia tdo umah aku er...1st day aku bwk dia round2 jitra... kami p amik gmba kt tasik bndar darulaman guna kamera br usna..DSLR NIKON.. br nk stat belaja amik gmba,,hihi

pas2 2nd day kami p muzium padi n jalan2 ke penang..kt penang kami amik pja..dia smbung master kt usm...dia la yg tnjuk suma jalan area2 pnang tuh..

last day bwk dia round2 alor star n melawat rumah haja.. sekian....

(malas sbnrnya nk taip byk2..) hihi

                                           kt Feringgi....

1 comment:

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...