Tuesday, February 21, 2012

Annual Dinner Nitto~~

Assalamualaikum..
Tanggal 17 feb 2012 yg lalu, kilang aku buat annual dinner kat Grand Dorsett hotel, kat subang.
So hari tu ktorg pukul 4 ptg dah boleh balik keje da.. spttnya kul 5.30. untuk bg peluang gadis2 nitto pakai gorjes2 untuk dinner malam tu.. hehe.. Dinner start at 7.00 pm.. awal gk la..hehehe

Mggu sblm hari dinner tu, masing2 cakap pasal dinner dah.. geng2 wanita opkos la cakap pakai pakai an kan.. nk pakai bj apa.. nk make up apa n mcm2 lg gegirl thing..hehehee..

Lelaki macho lak tentu la cakap pasal cabutan bertuah.. ktorg dapat kad invitation. dlm kad tu tertulis num2 ktorg.. pastu berangan nk tu la, nak ni la.. sbbnya list hadiah dh tersebar da,.siap dgn harga setiap hadiah lg tuu..
hadiah pertama iphone 4s lahh... ipad 2, ps3, tv n mcm2 lg..suma 90 hadiah.. hamper xde.. suma brg letrik except mountain bike n comforter.. siap booking lg kat sorg kak tu sbb x muat keta takot tv besar sgt..kikiki

So, tyme dinner tu masing2 gorjes la kan.... smpai x kenal la..hihihi...

aku ja pakai simple..heee... tetamu 600 lebih gak la.. jemput satu kilang..skali dgn operator2 pn ikut..hmmm..  baiknya nitto..hehehe..

ada la persembahan sikit... then artis pd mlm tu Jay Jay..
Abes lebey kurang kul 12 da.. tp yg sedihnya, aku x dapat apa2 pn..huhuhuhuu..
dapat pn Beg Laptop ja.. tu pn satu kilang dapat.. xpela.. bersyukur la kan...

 Geng2 Opis aku.. Yg tengah tu Manager Aku


 Salah Satu Hidangan Malam tu~~

Menu!!! yummy!!

 Yg Pakai Tie Tu Genaral Manager, Then yg chinese tu Purchasing Manager.. Suma bos2 Nitto Siyes x blagak lgsung.. Dah la Baik plak tu

 Ni tyme nk daftar..Scan Barcode gitu tyme daftar

 Jay2 Perform
 Setting red Baby~~ hehe

It's ME!!! kekekeke

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...