Friday, December 9, 2011

Sport Day..~~

Smlm, 9 Dec merupakan hari sukan bg diri aku..heh3
Bukan apa, dh lama kot x main2 ni..Staun lebih la..slalu main2 dlm keje je..hee..
1st, Pas balik keja, mmbe kilang lama ajak men bowling, so aku join jela..
Tyme men boling tu, starting ok ja.. 2nd tyme strike, pastu, spare, spare, strike.. igtkan
boleh smpai 150point.. rupa2 hampeh..last2 truk plak..hati tringat futsal kot..keh3
after that, ktorg makan2, then trus karok, aku nyanyi satu lagu jek..
Ai, ai aishiteru~~~
 Pastu, g men futsal plak dgn bebudaks junior tyme Uitm dlu..penat giler beb..keh2.. Ok jer dgn diorg tu..
Terer gk diorg tu.. pasni nak aktif sukan balik lah.. nk jogging ptg2,,
Rasanya berat aku dh naik 5 kilo ni..risau plak aku..hee..






No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...