Sunday, December 25, 2011

Cuti krismass~~

Harini dah masuk hari isnin..cepatnya masa berlalu..huu

Hari jumaat tu, bgn pagi2, lepas solat,aku trus on lptop (padahal stiap hari wat cmtu..:p)..bnda 1st aku bukak ialah maybank 2u lerr... gaji da masuk beb..haahaa..hepi~~ aku da x boleh keja dh..asyik terpikir nk cuti je.. nk jalan2 la..nk beli smthing la..jeng3!! heehee..padahal rasanya sok pn aku malas nk keja..malasnyaa,,,
Then tiba2 akak aku msg, parents aku da smpai rumah dia..haahaa..suprisenya..xpe,parents  aku saja ja dtg..ikut abg aku jalan2.. abg aku g melaka, dia xnk ikut..dia nk dok umah akak..xpala...

Petang tu aku balik keja, cepat2 siap, trus bergegas ke digital mall, kat pj.. beli gadjet idaman aku..kiki..DSLR canon 1100D..sebulan gk la pikir.. sblm ni nk beli semipro camera.. NEX-5A..then trnmpk nikon 3100 kaler merah, rasa nk beli nikon lak.. last2 wat survey sket..aku beli canon ja..org ckp canon ni better than nikon merah tu..;p
Pastu trus cepat2 p umah akak, nk g manja2 dgn mak skjp..heh3,..
                                         Ini dia kamera tu....my red baby~~ kikikii~~

Hari sabtu plak..hari untuk berdating kuar jalan2 dgn kawan.. hehe..~~
1st p sunway piramid..tgk ceta songlap.. biasa ja cita dia..tp enjoy je..heehee
Then dapat offer tiket free from my fren, teater musikal aladdin kt sunway lagoon..malas la..next time jela..hehe
malam tu,ktorg pegi ict kat shah alam..~~actually da lama x msuk ict.. dulu time degree slalu gk p sana..tyme x ramai org g..skng, hmm..jam giler2 kot.. Smpai ja sana,nmpk mcm2 outdoor game dh ada kat ict tu.. ada kapal hayun, basikal coster, keta langgr, men tikam2, roda ferris pon ada..(nama2 game tu aku hentam ja..) indoor punya aku x sure lak.. men laser2 pn ada kalau x silap..ahh..x kisah la...
Kawan aku tu 1st time dtg ict..hehee..tanpa membuang masa, aku pon gunakan my baby aku, amek gambar2 kat ict tu..hehe.. x reti sgt nk guna..hentam tgkap2 jela..kat bawah ni sample gambaq2 dr kamera tu..hahaha
Then malam tu balik rumah kak lg..abg aku pon baru balik dr melaka tgh mlm tu..ktorg ramai2 ler kat rumah..sembang2 smpi kul bp ntah.







Hari ahad plak,Pg tu, sedih plak..tetiba..kamera aku x boleh on.x larat la nk p anta kamera kat kedai balik..
.huhu..then, abg,his wife n his daughter n my parent balik kedah.arini diorg keje..Alhamdulillah dah selamat smpai pon..
Ptg tu, aku n member g tgk muvie lg..Sherlock Holmes..hmm..ok la ceta dia..eh, br aku igt..dah 3 muvie aku tgk mggu ni..kiki..spttnya max 2 ja..xpala..next week tgk 1 jela..

Hari ni, isnin,,cuti lg..bosan plak,rumet aku yg rajin tu keje..workaholic betoi dia tu..geram!!
xpa2, hang dapat bonus lebih blanja aku k..hah3..
Jpg nk p digital Mall sat..nk p anta kamera tu balik.nk tnya apa prob dia..grrrrrr..

1 comment:

  1. Kepada Ketua MCA Gombak Yip Kum Fook

    Menbaca berita dari Media dan berpendapat berita dari orang ramai Taman Desa Jaya, Kepong berkenaan kelakuan yang benar-benar “U” (Yip Kum Fook) tipu perempuan dan merosakan keluarga orang lain dan memakan wang Tokong (SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE), bermalu-malukan parti MCA Malaysia, masyarakat Cina dan penganut Agama Buddha…….

    Kami harap “U” menujukan satu contohan yang baik, letakan jawatan Ketua MCA Gombak dan pengerusi SAMNAK SAMBODHI dan lain-lain jawatan dengan segara.

    Sekian Terima Kesih

    Persatuan Buddhis Malaysia

    Read more: http://www.taufiking.com/2012/10/majoriti-muslim-malaysia-menolak-hudud.html#ixzz2pM21tSgR

    ReplyDelete

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...