Wednesday, July 27, 2011

Awet Muda.. ^_^

Apa maksud awet muda??

haahaa.. suma mesti tau kan..eh, eh.. awet bukan nya bermaksud ada awek (teman wanita) yg muda or kekasih muda or org sptt budak kt bawah ni..


Ni awek muda, bukan awet muda ye..

sbnrnya, ia sejenis sifat kot..
bukan apa, teringat pasal dialog aku dgn sorg kerani baru (x la baru sgt) ptg td.. dia tnya aku:

Miss Kerani: "eh, umor ko berapa??'
aku: Teka la..
Miss Kerani : aku tgk ko mcm muka budak ja pn..20 taun kot..
aku: "cissss!! kuang ajo la tu.." (dlm ati).. umor aku 23 taun la...hampeh

grr.. panasnya.. dia xtau.. aku lg tua pd dia kot.. wlpn tua setahun ja..hiihiii .. mentang2 dia msk awl lg pd aku.. awal 2,3 bulan ja kot.. aku br sebulan kt tempat keja baru aku ni..hhiihii..
Padahal, penah gk org teka umor 25 taun n mcm2 umor g..So tau kan apa tu aweksss muda... awek muda..hiihii

Org cakap byk cara utk nmpk lebih muda ni..ada org guna kaedah tradisional la, kaedah moden la..(cucuk2 botox tu)..n ada juga kaedah semulajadi..
aku suka guna kaedah semulajadi... iaitu bykkan tenyum2 bersenyum..Selalu gk kot tersenyum.. kdg2 sorg2 pon boley tersenyum.. ^_^..

tp kalo aku moody smcm tu, xla nk senyum kan.. sebulan skali dtg la moody aku tu..so jgn nk suruh aku senyum lak..nnt x pasal2 makan pelempang aku...

Pastu kalo nk lg berkesan, Selepas bangun tidur, amalkan minum air suam segelas dan selawat sebanyak tiga kali. Amalkan setiap hari akan membantu muka anda berseri-seri dan kekal awet muda... Pas2 mcm2 lg la...

So kesimpulannya, Awet muda ni depend on org kot.. Kalo dia nmpk kita mcm awet muda, muda la kot..kalo dia nmpk mcm tua, tua la kot..kui3

2 comments:

  1. aikk...ko pon mengalami sindrom moody sebulan sekali? aku ingat pompuan je. lalalala~

    ReplyDelete
  2. pmpn smgu dlm sebulan lah..hahaaaaha

    ReplyDelete