Thursday, March 10, 2011

Lets think together gether

Ok... salam sejahtera buat kawan2 yg disayangi...
mlm ni mlm jumaat kan.. apa kata kita bermuhasabah diri bersama2,...;p
di sini aku nk korg cuba pikir...
aku nk bg situasi ni....

1- Pegang anjing dengan sengaja
2- Pegang tangan awek dengan sengaja (mukan mahram)

Situasi mana yg korg rasa lebih "berdosa"..??

haahaa.. dah tentu la situasi kedua kan..
lg pon pegang anjing x berdosa, tp haram dipegang n perlu di samak sertu ja..lepas sertu da suci balik dan sudah boleh sambung ibadat..

Tp kalo pegang awek?? boleh ka dosa kita sertu??
cuba la korg pikir elok2,,

okeh..Just nk share2 je.. ni juz peringatan utk aku n kwn2 aku serta suma umat islam di seluruh dunia..kita ni manusia.. x lepas dr melakukan dosa..iman boleh bertambah dan berkurang.. igt tu..peace..~~~

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...