Saturday, March 12, 2011

Bersuka ria kt PD..heh3

Date: 12 Mac 2011
Time:6++am - 7 pm
Ahli: Aku, Amat, Aju, Tuyah ,Diba

Seperti biasa, holiday kami mmg x dirancang pon.. kalo ada salah sorg dr kami ajak p mana2..yg len pon jom..join je..

mlm tuh beli skit brg2.. then geng2 pmpuan mlm tuh da masak2 nasi lemak n apa2 yg ptt..pas2 pg diorg masak lg bnda goreng2.. ciian lak diorg.. thank ya..
actually we plan nk g kul 5pg.. nk tgk sun rise skali..hihi..
tp da masak2 suma tuh.. dlm pas subuh br ktorg gerak..

Smpai sana, hmm.. rasa nyaman je..heh3.. pas2 kitorg makan bekalan kami..
cedaapnye!!~~ hmm.. sedap..pandai diorg masak..


makanan yg sempat di snap..

Pas mkn, trus kitorg terjum dlm laut.. kami berlumba2 sampai ke tengah laut..pas2 ternmpak ikan dolphin, tuyah aju sempat pegang ikan tuh.. pas2 ada bot laju nak lggar amat n diba, tp naseb baek diorg sempat mengelak.. pas2 aku yg sedang rilek2, trus kejar bot td dengan gaya kuak lentang..pas2 bot td semakin pecut, aku tukar gaya kupu2 lak..agak2 da dekat,aku guna gaya bebas..dapat ja pegang bot td, aku naik bot 2, aku sekeh kepala pemandu .. huh..puas ati..hahah..tipu je.. agak2 nk pecaya kan..

pas mkn kami mandi2 la,..hihi..eh, lupa nk gtau.. kami mandi kt port biasa.. pantai sri purnama.. sbb sana x ramai sgt org.. jauh ke dalam.. tp bilik mandi surau suma ada..senang..

kami mandi kejap, naik kejap, mkn2.. tido2.. blajar berenang, wat istana pasir n mcm2 g...best..ni gmba2 kami kt sana..;p









Pas kami balik 2.. arghh.. sunburn!!!
Aku yg puteh ni pon da gelap skit..hahahhaahhhahaaa putih la sgt...
agak2 bapa lama ek nk recover??>>/..;p

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...