Friday, January 7, 2011

Ohoo.... Br aku tau..

Br2 ni, dapat sorg budak praktikal.. di bawah jagaan member aku...so scra x lgsung aku kna tunjuk ajar gk la...
budak Uitm S.a mechanical engineering..

Br masuk ja, suma bnda dah tau..aku br beli Sasha pon dia tau.. eii..
Igtkan dia nk pggil aku abg ke.. encik Din ke.. tgk2 dia pggl aku ko je..chiss..
umor aku pn ko tau jugak..adei..da hmpir sebaya nak wat cena..

1st masuk, dia cakap dia penah nmpk aku dlm Uitm ( femes gk aku ni rupanya..hehehe)
tp yg lawaknya, senior2 dia yg kt ofis aku pon bdk mekanikal gk,.. boleh dia x kenal..eish2.. last2 kna cop kasanova supernova la aku dgn diorg tuh..haaha. tp gurau2 jela diorg ckp,.;p

Tp ok gak dia amik tau pasal org ni...
dia ada sembang dgn sorg akak kt opis.. akak 2 br transfer msk opis aku...
Akak 2 cita kt dia.. 1st empression diorg tyme aku mula2 msk keja nmpk mcm kerek la..apa la...(sbb slalu wat muka serius kot)..aku xtaula sbb bdk 2 x mau ceta lebey2...
pas dia transfer msk opis aku, dia cakap mmg laen abis dgn apa yg dia bygkan.. sbnrnya aku bknla spt yg dia aggap tu..(xnak la ceta byk2 nnt cakap bgga diri lak..haahaha)

so pengajarannya:
kita kna la slalu2 senyum2 n manis2 muka kt tempat baru.. kalo boleh senyum ja.. x rugi pon..
lagi satu, jgn la suka2 wat gossip n judge yg bukan2 terutamanya dgn org yg kita x kenal..x kenal maka x cinta..ahaksss...

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...