Saturday, January 1, 2011

HEPY NEW YEAR (catatan pengembaraan kami ^_^)

Mode : letih + hepi
geng : aku, amat, pija, husna, aju
duration : 2010-2011

31 dec
8pg, da mula kemas2 beg.. masukkan ja bnda2 yg ptt...
10pg, gerak ke shah alam...
then amat smpai s.a... so ktorg lepak2 dulu rmh mmbe (rumah pizi) sementara tggu kwn lg..
tggu pnya tunggu pnya tggu... x smpai2 jgk.. so da msk wktu zohor.. p smyg jumaat sat..
kul 2, diorg (Husna n pija) pn smpai s.a dr UKM... pas2 bwk pusing2 s.a.. pas2 p sunway pyramid..
sbb nk p T.Square, BB n PV aku x tau jln..heehee.. sori geng!!

kt sunway.. byk gk diorg shopping.. aku juz beli kameja je.. ( sbb amat ckp pakai kameja br nmpk matured skit..heehe)

pas2 nk dkt mlm blk ke s.a.. amik aju mkn sama2.. dkt putera ayu

kami makan siakap 2 rasa yum2, sotong goreng tepung, kailan ikan masin, tomyam campur, telur dadar... (thanks to mish pja dato' yusuf sbb blnja kami..^_^)

after that, 10pm..ktorg berlima bergerak ke ICT.. nk tgk bunga api katakan..
JAM gler kot kt jalan...

pas2 sbg "org shah alam", kami gunakan kelebihan kami mencari road2 yg x jam.. heehee.. juz dlm 20 mnt mcm 2 da boleh parking.. (sbb org len amik masa berjam2 gk terperangkap dlm jam tuh)

sampai sana, bergambar la apa2 yg ptt...dapat gk tgk artis2 kt sana...x byk sgt km nmpk sbb bkn area2 atas pentas.. nmpk miasara, ashraf muslim,kamal adli, eira syazira,sheila mambo n sapa lg ntah.. pas2 kami sembang2 n main2..sementara tggu bunga api.. pas2 bom!! bunga api meletup...
cantik... budak2 kecik da nanges2 da...

pas2 baju habish.. kena sembur dgn foam apa ntah.. rasa mcm nk pukul je budak 2.. sabo jela..


bnga api yg smpat di snap

then lepak2 hakim kejap, pas2 balik rmh aju... usna n pija tdo rmh aju.. nk anta diorg mmg x larat...sorie...

1 jan
then dlm kul seblas pg ktorg ke JJ bukit raja..
pas2 shopping2 sket..
Cdg nk tgk Ceta kak limah balik kg (wlpn aku da tgk mmgu lepas) tp fullhouse..
adei.. da bapa mggu da tyg, asyik full ja..so ktorg tgk muvie DAMPING MALAM...x best kot.... rugi ja tiket mubie yg mahal 2..

pas2 anta aju balik sat sbb parent dia dtg S.A..
pas2 teman diorg shopping sket dkt jakel.. (ada sale tuh)
pas2 blk ukm..
Tq husna blnja Dinner... (da dua mlm org taja makan..)
pas2 anta amat blk s.a.. dia amik lannie dia drive ke Damansara..
aku lak bw Sasha aku blk Klang.. tersengguk2 jgk la drive balik.. naseb bek xda apa2..

thx korg for a marvelous trip... ^_^

* sori terbuat diari lak kt cni...
n gmba x dapat upload sbb ada dlm kamera org len...;p

2 comments:

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...