Wednesday, May 5, 2010

Aktiviti last kot dgn dak2 ip..:( (sedih siot)

Sedih lak aku memikirkan yg aku ni bakal berpisah dgn rakan2 baik aku dr keluarga industrial physic ni…
Mybe smlm (5.5.10) merupakan aktiviti terakhir kami tgk wayang bersama2… pasni da x tgk da dgn diorg…(kot)…Sedih gua ckp.. dgn diorg ni la tempat aku bermanja2 pon….nnt, xtau la nk bermanja dgn sapa dah…(fmly x kira arr)

Semangat ja aku bgn pg2 td p beli tiket wayang… kul 10 aku dh terpacak kt depan kaunter… nk tgk IRON MAN 2 katakana… arini ari rabu… so mmg ramai la org pakat2 nk tgk arini sbb hrga tiket utk TGV rm6 jer…

Alhamdulillah dapat jugak aku port baik…..centre dlm pggung wayang tuh.. hihi… view dia agak cntek la…kiki

Then tghari kitorg makan kt umah gurl. Diorg masak spagethi dan meat ball.. hmm… boley tahan gk sedapnya… mcm nk makan lg jer..hihi…
Pas2 tepat kul 3ptg.. stat la pengembaraan kami… tgk ceta iron man..tp ceta iron man 2 aku arapkan lebih best… juz ok la aku ckp… bukannya x best,.. tp aku hrpkan lebih dari 2….

Pas balik tgk movie., kami sggah pasar malam.. beli la apa2 yg ptt… geng2 gurl ada jugak yg beli tudung..hihi.. pantang tgk tdg cntik, suma nk beli…
Then, balik umah kejap… pas2 mlmnya ada lg aktiviti… melepak di tasek smbil main kad.. tepat kul 10 mlm… ktorg lepak2 kt tasek… smbil main kad n sembang2… main punya main punya main, smpai kul satu lebey, tup2, spotlight kt tasek 2 terpadam…. So mknanya kena chow la…. Ok.. kami chow la…
Then aktiviti seterusnya makan kt kedai mamak… aktiviti kemuncak la… kami mkn la apa2 yg ptt… pas2 bila agak2 dh boring, kami balik la rumah.. kul 3 lebey cm2 la… Sedih siot memikirkan terpaksa berpisah dgn kawan2 aku ni… 

Credit to:
Geng wayang: amat,aju,tuyah,kaber,diba,man, hajar, awin
Geng lepak : zahir, man, tuyah, aju, nashriq, diba, awin,nad, ana,amat



No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...