Monday, October 31, 2011

Konvo + Reunion..;p

Assalamualaikum..wa.. da lama x tulis dairi kat blog ni,..kalo nk tulis,mmg hmpir stiap ari la wat xtvt..hehe..btw,
nk kobar xtvt aku sabtu bersamaan 29 oct lepas..
Sabtu lepas, aku attend utk konvo kawan aku...
Rupa2nya,..ramai giler mmber2 aku konvo..dapat gk jumpa diorg suma..hihi..mcm best je kan..

Actually agenda utama nk jumpa dgn Iqa n Syafiq.. x sgka jmpa mmber2 yg lain gk..
Gerak dr rumah dlm pkul 10am. aku kuar dgn asz n mimi..diorg mmber baek Iqa,member matrik dulu..
X sgka dpt gk jumpa mimi, rasanya da 4taun x nmpk..hepi je dpt jumpa mmber lama..

Pagi tu, mmg susah giler nk parking, last2 dapat gk parking kat celah2 pokok..:(

Tp bersyukur gk la dpt parking.. then apa lg.. pegi cari bunga lerr...
Tgh2 panas terik plak aritu.. so automatiknya sunburn la skit kitorg..

                                  Cameraman x bertauliah..haahaa.. 2x buat br jadi..

                                                           Hepy yer dapat konvo..
                                                Yg ni da lupa dh sbb apa ktorg gelak..;p

                                                           3 sahabat baik aka BFF..


Pas posing n amek2 gmba, ktorg g smyg n makan2.. tyme nk kuarkan keta, temasuk lubang n terlanggar tunggul kayu plak..calar la sket bumper depan..sabo jela...
Pas amek gmba studio, aku,mimi,asz join family Iqa makan..lapor gk..xsarapan katakan..kul 4 br mkn..mmg
mkn btul3 la..;p

                                           Ops.. tereksaited plak sbb org nk blnja makan..;p

Lepas mkn cdg nk p subang men rollerblade, terlupa lak ada org pakai bj kurung, so nk p sunway nk men memanah..tp otw tu jalan mcm jam ja..mybe suma nk p stadium kot.. so ktrg g Pas jela..men bowling..
2 round je..dan pemenangnya adalah..... rahsia..hihii..

Lepas men boling, ktorg sempat lg membuat satu karya seni..haahaa..

                                                            Tekun je wat bnda nih..

                                               Ni plak hasil karya aku.. angry bird..grrrrrrr

                                            Tada!!! Ni hasil seni org yg x berseni nih..

Then bila da letih da.. ktorg pon berangkat pulang la.. sblm balik smpt gk mkn ikan bakor kat restoran putera ayu.. Terima kasih sebab blnja mkn yer kengkawan..heehee..

Err..byk gmba dgn kengkawan len x smpat nk amek.. dgn syafiq pon x smpat..diorg bz dgn fmly..
then byk gmba dlm kamera diorg..ni ja gmba yg smpt "dicuri"..;p

No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...