Monday, December 20, 2010

My Heart is empty

Hari ni rasa mcm jiwa aku kosong ja....
rasa mcm bosan lak kt rmh sesorang.. slalunya balik keja ada org..
ni kosong.. kak abg da blk kg.. so rasa mcm sunyi sgt.
tp rasanya bukan sbb 2...hmm..
xtau la sbb apa...mybe rindu dkt seseorng kot.. 


Pas2 asyik nak sedih ja,...pelik gk feeling mcm ni...kdg2 feeling mcm ni mmg ada...
but usually ada rakan2 tyme mcm ni..but now, i'm alone... T_T

Mlm nnt geng2 kilang ajak men futsal... rasa mcm mls la nk men.. ni kalo yg ke berapa dah aku tolak jemputan diorg.. mesti sok aku kna bahan ni..sbb aku ckp nk dtg... tp xpela....ada ramai g org..

Pas2 aku terpikir balik... btul ke nk pndah tempat keja ni..(pdahal pggil interbiu pon blum)
tp kalo aku dapat, mknanya duk sorg2 la... kalo gaji tggi pon, tp x hepy x guna gk kan..
dkt cni dkt dgn membe2 n membe pon ramai... tiap2 mggu ktorg  jumpa...
arghh.. x boleyla hidup tnpa membe2.. ktorg da rapat sgt dh.. mcm satu family da...

Fikir-fikir.....~~~

3 comments:

  1. rindu kt seseotang? ehemm~~ hihihi....

    jgn emo2. chillex ((:

    ReplyDelete
  2. hiii.. bila sorg2 mcm ni la jdnya...
    hidup x terurus....
    nmpknya aku perlukan suri rumah la..haahaahaha

    ReplyDelete

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...