Saturday, December 25, 2010

Malu Siot!!!!

kisah ni berlaku smlm....
sblm kejadian ni ktorng (aku,amat,aju n ecah) mkn2 kt restoran putera aju ayu dkt2 PJ (padang jawa), Sebuah restoran yg berkonsepkan ala2 family sket...
suasana pn okey.. (tiba2 rndu lak nk makan2 ikan masak 3 rasa dgn fmly kt tmpt mcm 2).. selepas pekena chiken chop n air hrlick, perut pon tenyang,,. smpat tgk anugerah skrin sket...
then ajak lg geng ktorg, tuyah, diba n mira sbb diorg diet.. xnk mkn kat sana sblm 2...
kami pn plan nak ke Dataran S.a.. otw ke sana pon da tersesat2 kot.. da nk smpai up town da aju drive..haaha..
lupa lak, ktorg naik 2 kereta je dkt sana.. smpai sana suasana da mcm x elok..
so tukar plan, ktorg ke dataran yg lagi satu..dekat masjid, ada padang lg...
kmdian cari port lepak, 2 pn terkecoh2.. ada yg nak lepak2 tepi padang la.. tgh padang la...bwh padan pon ada...;p
kmdian ktorg lepak tgh padang, jauh sket dgn org... nak gosip pn org len x dgr..hiiihiii
sembang punya sembang punya sembang, tiba2 bunga api termeletup kat btol2 atas rumput.. apa lg terkezut la diorg... tp aku still coolll... heh3..

then, lg skali, diorg bakar bunga api.. kali ni btol2 ia terbang atas tgh2 padang @ atas kepala ktorg.. tp tyme ni x terkezut sbb da ready kan..(cbok je diorg nak smbut krismas jgk).. then batang buluh fire craker 2 terjatuh n tercacak dkt2 blakang ktorg.. naseb bek x kena kami.. kalo x mmg aku pukul dah mamat 2....

pas2 terdengar dum dam2.. ada se group keta berhias dgn lampu2 yg berkelipan (maybe pnjam kt tauke ICT kot) smbil bunyi yg agak memekakkan telinga aku...

pas2,,,,,,,

tyme ni la kejadian yg menyebabkan diorg gelak guling2 kat padang 2....

kan bunyi lagu dr keta diorg kuat kan,, pas2 aku pn  saja ja shuffle skit...(sbnrnya x reti shuffle pon).. 2 step ja aku buat... diorg cakap aku "tershuffle" n maybe diorg igt aku melatah...dah la gelak x hengat... tyme 2 malu gila kot aku....tp aku saja ja wat2 cool...
igtkan da xda apa2...n kejadian ni akn dilupakan mcm habuk atas lptop aku ja...tgk2 arini diorg cakap pasal bnda 2 lg dalam fesbuk,,, ciss cake punya budak...
br cadang nk bersara kejap dalam dunia fb ni....xpo2, biarkan dulu...aku dh azam xnk buka fb lg...
nnt aku on fb balik, siap la korg...haahaaha

* tp kejadian 2 mmg agak memalukan pn.. rasa mcm #@$*&#@ je aku...T_T

2 comments:

  1. rilex la leh..kitorg tau la ko bkn TERshuffle, tp mmg btol2 shuffle..kitorg just trkejut ko akn bgn shuffle dlm ms 2saat lbey kurg tu..2 yg kitorg gelak tu..haha..sape suh ko shuffle..dah2,xyah nk malu2 lg..kikikiki

    ReplyDelete

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...