Saturday, April 10, 2010

Dinner pre-graduation 1st batch

Dinner ni merupakan 1st tyme utk cost ktorg, industrial physics..agak lampi la kalo nk crita sknrg sbb ianya berlangsung pada 27 mac 2010.. tp xpe, aku nk kongsi ckit nih...
mmg best gler la tyme diner 2... utk pgetahuan korg, batch kami yg wat sndiri... berbaloi gk la penat lelah yg telah dibuat 2... aku sbg ajk transpot bersama2 dgn rakan2 ajk, tuyah n ain..heh3.. tp ktorg bekrjasama...ajk transpot bukan tempah bas je tau... keja len pon kami wat jugak...hoho.. ape yg penting?? kerjasama...
pada malam persembahan,..ktorg nyanyi 2 lagu...
> memori tercipta, Shila
> anyone of us, gareth gates
pas2 persembahan kemuncak ialah, kami menari lagu that thing you do.. the wonders...
mmg hapening abes ar... ktorg dapat no 1 bg persembahan terbaek... mmg best la gua ckp...!! luv u guys, ip student!!









No comments:

Post a Comment

OutDoor Activity at Bukit Paya Gunung, Jerantut

Hai hai hai.. wah dh lama bener aku x blog kan.. Dh start balk aku x nak taip panjang2.. malas pulan rasa...hihi OK aku nk cerita aktivit...